Sla navigatie over

Inschrijven is verplicht via deze link

Wanneer
5 oktober 2023
18:30 PM - 21:30 PM
Waar
Melsensstraat 34, 1000 Brussel
Lowie Cnockaert ·

5-10-2023 18:30:00 5-10-2023 21:30:00 Europe/Berlin Netwerkavond 5/10 met Ann Wauters Open Vld Vrouwen nodigt jullie met veel genoegen uit op haar netwerkavond op donderdag 5/10 op het hoofdkwartier van de Open Vld.    En we doen dit niet alleen, ook topspreekster Ann Wauters zal met haar presentatie 'YES WomEn CAN' het woord nemen om te praten over de nood aan teamwork en meer vrouwelijke energie. Het spreekt voor zich dat de huidige politiek nog wat kan leren van de teamspirit in de sport.   Inschrijven is verplicht via deze link   Lowie Cnockaert [email protected]
Gemaakt door Code Nation via NationBuilder